Saturday, May 30, 2015

[Cap.Jang Toystory] 1.LEGO Homeless (LEGOでホームレスをつくりました)


LEGO + Asian = Legosians, in this story, they are homeless





[Cap.Jang Toystory] No.1 LEGO Homeless (LEGOでホームレスをつくりました)
[Cap.Jang Toystory] No.1 LEGO Homeless (LEGOでホームレスをつくりました)
[Cap.Jang Toystory] No.1 LEGO Homeless (LEGOでホームレスをつくりました)
[Cap.Jang Toystory] No.1 LEGO Homeless (LEGOでホームレスをつくりました)

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

Powered By Blogger