Saturday, June 6, 2015

[Cap.Jang Cat] 6.Kei, Siamese was born in US (キャプテンジャンの猫:ケイ、シャムはアメリカで生まれました)

Dinner Time1


"Auuuuuuuuuu, I'm a lion."



She was born in Idaho, America. 



My sister brought her to Korea.



She's never scared by human.



She scares human.

[Cap.Jang Cat] No.6 Kei, Siamese was born in US  (キャプテンジャンの猫:ケイ、シャムはアメリカで生まれました)
[Cap.Jang Cat] No.6 Kei, Siamese was born in US  (キャプテンジャンの猫:ケイ、シャムはアメリカで生まれました)
[Cap.Jang Cat] No.6 Kei, Siamese was born in US  (キャプテンジャンの猫:ケイ、シャムはアメリカで生まれました)
[Cap.Jang Cat] No.6 Kei, Siamese was born in US  (キャプテンジャンの猫:ケイ、シャムはアメリカで生まれました)

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

Powered By Blogger