Saturday, May 9, 2015

[Cap.Jang Cat] 1.They were born (キャプテンジャンの猫、生まれました)


2014 Jun. 10th 1030 in Ulsan, Korea. They were born



3 Babies, 1 male, 2 females





[Cap.Jang Cat] No.1 They were born (キャプテンジャンの猫、生まれました)
[Cap.Jang Cat] No.1 They were born (キャプテンジャンの猫、生まれました)
[Cap.Jang Cat] No.1 They were born (キャプテンジャンの猫、生まれました)
[Cap.Jang Cat] No.1 They were born (キャプテンジャンの猫、生まれました)

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

Powered By Blogger